بسمه تعالی

 

جهان غرب به کمک مراکز مطالعاتی و استراتژیک خود همه آنچه را که درباره آینده جهان و جهان آینده بیان شده گرد آوری و بررسی کرده است.

دولت های غربی برای آینده جهان تصاویری از اندیشه های فزونه خواه خود ترسیم کرده اند که با عناوینی چون نظم نوین جهانی عرضه می شود.

سرمایه داران یهودی و محافل صهیونیستی به کمک دولت های جنگ طلب غربی همچون آمریکا و انگلیس، تئوری ها آخر الزمانی نظریه پرداز مشهور خویش را جامه ی عمل می پوشانند.

تئوریسین هایی نظیر هنگتینتون ، تافلر و فوکویاما هر روز از پایان تاریخ ، جنگ تمدن ها و موج سوم دم می زنند.

 استاد مجید شاه حسینی: این نگاه آخرالزمانی در دنیای امروز کاملا جاری و ساری است. و به گونه ای حتی بر علیه ما به کار گرفته می شود . وقتی در پیشگویی ها دینی و حتی اخبار اینترنتی برخی سایتها که سبقه آخرالزمانی دارند امروز به وفور در اینترنت آنها را می توان یافت می بینیم قید می شود 16 علامت حتم الوقوع آخر الزمان و 21 علامت قطعی آخرالزمان و در برخی از آنها می خوانیم که در آخر الزمان ایران به قدرت باستان برمی گردد و یکی از چند قدرت برتر جهان می شود و این طبعا باید برای ما تامل بر انگیز باشد که چرا فناوری هسته ای در ایران این همه نگران کننده تلقی شود.

از سوی دیگر موج سواران مراکز عمده ی مطالعاتی و گردانندگان پشت پرده سیاست در آمریکا و انگلیس از رشد و شکوفایی عنصر دین و جاذبه معنوی آموزه های دینی به وحشت افتاده اند و تفسیر و تبیین شیطنت آمیز لابی های صهیونیستی از رخدادهای معاصر و تقسیم نقش های خوب و بد این سناریو نخ نما تنها ساده دلان ظاهربین را فریب می دهند.

استاد مجید شاه حسینی: روزی که دولت جعلی اسراییل در سرزمین فلسطین با فتنه دول استعماری وقت شکل گرفت و صهیونیسم بین الملل به گونه ای این تولد نامشروع را در منطقه خاص خاورمیانه ایجاد کرد کسانی از یهود اظهار نگرانی کردند و گفتند پایان ما نزدیک است.وقتی از آنها سوال می شد چرا؟ پاسخ این بود که بر اساس برخی پیشگویی ها عمر این دولت تازه تاسیس یهود معادل یک چرخش ستاره دنباله دار است و از تفسیر آن معلوم میشد که مقصود ستاره دنباله دار هالی است که چرخه آن هر 76 سال یک بار است و معتقد بودند این 76 سال 4 دوره 19 ساله است و در هر کدام از این ادوار 4 گانه اتفاقاتی می افتد و در فرجام عمر دولت یهود به پایان می رسد.

1966- 1985 -2004 – 2023

به هر روی به هنگامه جنگ متحدین غرب علیه عراق، پاپ این واقعه را امری مقدر اعلام کرد. بسیار از همفکران پاپ، بوش را آنتی کرایست یاد کردند که قبل از ظهور مسیح عامل بسیاری از جنگ ها و ویرانی هاست.

استاد مجید شاه حسینی: وقتی این تفسیر به حله سینما آراسته شود و اوانجلیست ها فیلم ساز شوند طبعا این نگاه را جهانی خواهند کرد و افکار عمومی جهان را نگران هسته ای شدن ایران می کنند.

عروسکردان فیلم هایی نظیر نوستراداموس و صدها نمونه از آن کشورهای اسلامی را دشمنان دموکراسی و طلح و آزادی معرفی می کنند و خاخام های صهیون و رییس جمهوری های نازک دل را منجی نجات بشریت.

پیشگویی ها و پیش بینی های آینده از هر قسم که باشد بی شک ذهن آدمی را درگیر رویدادهای آینده خواهد کرد. تنها برنده این میدان نه انسان های بد بین و نه خوشبین هستند. بلکه آدمیان واقع بین هستند. آنان که به لطف حق امید بستند و دیگر هیچ.